15 czerwca 2011

zakochałam się...

Casadei:D



9 komentarzy:

  1. wes bo ja przez Ciebie zakochalam sie teraz w tych ostatnich ;D zdecydowanie #3 jak dla mnie! <3 sa poprostu cuuudne.....
    a jaka to firma? europejska? czy tez mozna ja znalesc w usa? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki ;p a czemu wolalabys HTC?? (pytam z ciekawosci ;p)
    moim zdaniem w dzisiejszych czasach robia cipne telefony i szybko sie psuja nie to co wczesniej na poczatku... pamietasz te pierwsze nokie? wygladaly jak cegly haha w dodatku byly ciezke i wielkie i w ogole a jednak sie tak szybko nie psuly i bateria trzymala dlugo a teraz?! dokladnie ;]
    A wiem co mowie bo sama kiedys mialam taka nokie hehe ;D
    A teraz stawia sie na wyglad i na bajery, na funkcje, aplikacje itp no ale cos za cos ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. oo okej. haha nawet nie wiedzialam ze htc juz tyle lat jest na rynku xD myslalam ze ta firma jest od niedawna ;p

    a ze tak zapytam z ciekawosci... ile masz lat? bo mowisz ze chodzisz na studia wiec jestem ciekawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. "...ale dobre było na studiach jako ściąga hehe, bo tam normalnie Windows jest i wgrywałam notatki:p...". - sory musialam zle zrozumiec bo myslalam ze jestes na studiach.

    a jaki kierunek skonczylas?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne szpilki, mogę o takich pomarzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. o okej to fajnie. a jak dlugo trwaja takie studia? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. hey! co tam u Ciebie?? jak spedzasz wakacje? (o ile je masz) hehe ;] ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to miłosć do pierwszego założenia ;)? Szpilki całkiem nieźle się prezentują.

    OdpowiedzUsuń