16 lutego 2011

2 mesiące...

Skarbie dziś mijają 2 miesiącce jak nas opusciłeś...bardzo tęsknie za Tobą, potrzebuje Cię ciągle, nie umiem sama...cholernie ciężko jest bez Ciebie. Z Toba wszystko wydawało się prostsze. Pozostały mi tylko cudowne sny z Tobą:) jak m sę przyśnisz, to rano czuję sę choć trochę szczęśliwa...powiedz mi jak to będzie? Nie umiem się pozbierać, ciągle płaczę. Cholernie, ale to bardzo cholernie ciężko jest. Nie umiem się pogodzić z tym, że umarłeś!!Mieliśmy być razem, tego chcieliśmy,chciałeś żyć...tyle rzeczy nie zdążyłam Ci powiedzieć, tyle chciałam się jeszcze od Ciebie dowiedzieć. Kocham nadal bardzo, gdziekolwiek jesteś:*

3 komentarze:

  1. na pewno jest w niebie.
    i wiem,ze będziesz Go kochać zawsze a On Ciebie.

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety kochana pozostaly tylko sny, wspomnienia i marzenia... do czasu az kiedys sie spotkacie znow :* wazne, ze tyle pieknych chwil razem przezyliscie i macie cudowna coreczke :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo nie wiedzoalam że Twoja córka ma na imie Julia ale super, mamy gust no nie?
    a glukoze jakoś dałam rade wypić, aż sie dziwie ;p;p
    Dziś wstawie foty mojego brzyszka z tamtego tc, bo dzis sie zaczął kolejny tydzień ;p
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń