25 lutego 2011

powoli do przodu:)

Na prawko chodzę, facet chce szybko zrobić teorię co mi brdzo pasuje, bo już bym chciała się uczyć jeździć:D spotkania mamy 2x w tygodniu, więc myślę, że na koniec marca zacznie się jazda. Dobrze by było, bo z pracą też m się zaczęło układać i chyba jeszcze tylko miesiąc będę sę lenić w domku, bo od kwietna na pewno już idę, ale czy w marcu jeszcze to sie okaże. Po niedzieli jeszcze ostatne ustalenia będą  sę dowiem czegoś więcej. No  w końcu nie będę siedzieć w domu i myśleć tyle i się nudzić jak Mała jest w przedszkolu.
Po niedzieli wybieram się pozałatwiać sprawy w gminie i może się rozliczę w ten weekend to od razu pit zawiozę do urzędu, bo już mam wszystkie pity do rozliczenia. No ale to zależy jak bardzo mi sębędzie chciało za to zabrac:) jeszcze muszę znaleźć ten program co robiłam na nim w tamtym roku.
A tak wogóle to chcę już wiosnę, już mam dość tego mrozu i śniegu!

No i na koniec śliczne warkocze:) ćwiczę na Małej:D

3 komentarze:

  1. ja też chcę wiosne :))
    a w opisy te nie wierze ;p
    ale zobaczymy czy cos bedzie pasowac do mojej córci.
    fajne te warkocze.
    wiesz,że dzis założyłam bloga na myspot.com ||??
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. och ale chętnie bym robiła mojej małej warkoczyki kucyki spineczki hmmm tylko że ma bunt i ciężko ją poczesać a co dopiero fryzurkę zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. 51 year-old Database Administrator III Bevon Beevers, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Jogging. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. przekonaj sie

    OdpowiedzUsuń